Heb je een klacht?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Mocht je een klacht in willen dienen dan vragen wij je vriendelijk dit per e-mail of via de post te doen.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Megekko B.V.
Spinveld 8
4815 HS Breda
info@megekko.nl

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht altijd binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden.

Kom je er met ons niet aan uit?
Neem dan contact op met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Megekko bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).



Bezig met zoeken...
Je bent nog niet ingelogd
✖︎
E-mail adres:
Wachtwoord:
✖︎
Sluiten
 
✖︎
Sluiten