homepage takeover banner left
homepage takeover banner right
Defect product - garantiehandleiding
Heb je problemen met je aangeschafte Gigabyte moederbord of videokaart? Vervelend, maar geen probleem: Gigabyte handelt de garantie direct en snel met je af. Door onderstaande stappen te volgen zet je het proces zelf en eenvoudig in werking.
Als je product niet goed functioneert bij normaal gebruik tijdens de garantie periode zal Gigabyte zorgen voor een reparatie of vervanging van het defecte product.
Om de garantie aanvraag te starten, volg je de hieronder genoemde stappen.
Stap 1:
Download hier het RMA formulier van Gigabyte.
Stap 2:
Vul de gevraagde gegevens in.
Stap 3:
Als eerste het adres waarop je het pakketje retour wilt ontvangen.
Stap 4:
Vul vervolgens de Datum in en de gegevens van het defecte product.
Stap 5:
Sla het RMA formulier op en stuur deze als bijlage mee naar: service@giga-byte.nl Vermeld als onderwerp: RMA Request.
Stap 6:
Wacht op reactie via de mail, vaak krijg je binnen 1 werkdag al een mail met
daarin een RMA nummer vermeld (Bijv. NLA-1620029).
Stap 7:
Stuur het defecte product, goed ingepakt in een andere doos en zonder
toebehoren (dus zonder de originele doos, kabeltjes, boekjes enz.) naar het
adres wat vermeld staat in de e-mail. Vermeld op de doos duidelijk het
ontvangen RMA nummer. In de doos voeg je een kopie van de ontvangen e-mail bij.
Mocht je naar aanleiding van deze instructie vragen hebben, neem dan vooral even contact met ons op, we zijn altijd bereid te assisteren!



Bezig met zoeken...
Je bent nog niet ingelogd
✖︎
E-mail adres:
Wachtwoord:
Registreren


✖︎
Sluiten
✕︎